Potvrzeny obavy z nepříliš vhodného prostoru.
- příliš dlouhé -spíše chodba
- dlouhá doba dozvuku - ozvěna - "rámusárna"
- pro koncerty a divadlo nevhodné
- dalo by se regulovat použitým materiálem (utlumit dozvuk) + elektroakusticky ozvučit
- možnost nasimulovat ve specializovaném softwaru, jak by prostor zněl
- změnou tvaru by se sice daly upravovat zvukové vlastnosti sálu, šlo by ale o poměrně malé změny
- jednalo by se spíše o atrakci než o experimentální sál
1. Hudební loď
v Praze je s hudební produkcí venku problém - překračuje hygienické limity. Všechny akce pravidelně dostávají pokuty (United islands, koncert Gorana Bregovice atp.)
2.
Otočná jeviště (vnitřní sál/venkovní produkce) - problém s konkávní plochou - směřování zvuku do ohniska
3.
Jeden či dva menší "běžné" sály. Samozřejmě z hlediska akustiky nejlepší varianta. Možnost naladit každý sál jinak. Možnost nasimulovat v software...
Obecně lehké látkové konstrukce: nepříliš vhodné. Z hlediska stavební akustiky netlumí hluk z exteriéru. Z hlediska prostorové akustiky odrážejí pouze vysoké a střední frekvence. Nízké frekvence by bylo nutno dodávat elektroakusticky
.....ok, tak to je posun vpred, var 3 je nejlepsi, udelal bych kombinaci 3 s 1 a jeden sal otviral, tvarove mi to prijde krasne a srozumitelne, urcite od toho neutecte, konstrukci bych udelal misto podkladniho betonoveho pontonu celolaminatovou, nebo celobetonovou,nebo celoocelovou, vyuzijete tak i podpalubi, ph
OdpovědětVymazatTa trojka se bude dobře dělat, z lepenky! ;-)
OdpovědětVymazat